VABIMO VAS NA MEDNARODNO KONFERENCO "UČINKOVITA POLITIKA INTERNACIONALIZACIJE EVROPSKIH REGIJ"

INTRA, Interreg Europe

namenjeno malim in srednje velikim podjetjem, podpornemu okolju internacionalizacije, akademikom, in zainteresiranim javnostim. 

Na konferenci bomo razpravljali o tem, kakšna mora biti politika internacionalizacije, da odpravlja ovire s katerimi se srečujejo mala in srednje velika podjetja na svoji izvozni poti, pri širitvi poslovanja, večanju lastne konkurenčnosti in/ali zagotavljanju trajnosti svojih podjemov. In kakšen je izvozna pot podjetij v času COVID-19 in kaj nam prinaša bližnja prihodnost? So nekatere regije bolj uspešne od naše? In če da, kaj temu botruje? 

Kje? Online. Po prijavi vam bomo posredovali link do konference.

Kdaj?  29. september 2020, med 9.00 in 13.00 uro.

Organizatorji: Mariborska razvojna agencija,  FUNDECYT - PCTEX (Extremadura, Španija),  RAPIV (JV Bulgarija), CAPITANK (Abruzzo, Italija), CUE (West Midlands, Združeno kraljestvo), University of Algarve (Portugalska).

 

Jezik konference: angleški.

 

Brez kotizacije.

Obvezna predhodna prijava na: https://cutt.ly/9eJIx6X

KORAK 5: KAKŠNA NAJ BO CENA IN CENOVNA POLITIKA NA MOJI IZVOZNI POTI?

1. OBLIKOVANJE CENE

Najprej se pozanimajte, v kakšnem cenovnem razponu se na izbranem tujem trgu prodajajo izdelki/storitve, sorodni vašemu.

Na podlagi značilnosti svojega izdelka/storitve razmislite o vstopni strategiji:

  • V kateri cenovni razred sodi moj izdelek/storitev (zelo kakovosten, nizkocenovni razred …)?
  • Ali je smiselno pripraviti posebno akcijsko ceno, namenjeno vstopu na tuji trg?
  • Kakšno ceno prenese vaša izbrana ciljna skupina (želite svoje potencialne kupce presenetiti z nižjo ali morda celo višjo ceno, kot jo pričakujejo)?
  • Kateri drugi neposredni stroški še lahko spremljajo izvozne aktivnosti vašega izdelka/storitve?

Najpomembnejši vprašanji, ki si ju morate postaviti pri izdelavi strategije oblikovanja cene:

  • Katera cenovna politika bo pravilno odražala imidž vašega izdelka?
  • Bo to ceno trg glede na vaše stroške in konkurenco prenesel?

Ker je pri oblikovanju cene na enoto izdelka/storitve potrebno upoštevati prav vse stroške, je dobro pomisliti tudi na:

  • transportne stroške (prevozni stroški, pristojbine, inšpekcijski stroški, certificiranje, posebne zahteve, kot so hladna veriga, palete ali kaj podobnega, zavarovanje transporta);
  • če gre za izvoz neposredno h končnemu kupcu, pa morate upoštevati tudi izvozne dajatve, pristojbine, carine, DDV;
  • če je vključen posrednik, vključite tudi vse stroške, povezane z veleprodajo, uvoznikom, distributerjem.

2. DOBIČEK

  • ​​​​​​​Ali bo cena, ki ste jo izračunali zgoraj, zadostovala za pričakovan dobiček podjetja in marketinške stroške? Vključiti je treba stroške prevodov, tržnih raziskav, promocijskih aktivnosti, potovanja.